Przejdź do treści

Czy kartony fasonowe to dobre miejsce na umieszczenie nazwy firmy?

Każda firma chce się reklamować i pojawiać w różnych miejscach, aby zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów. Istnieją na to różne sposoby. Czasami też pojawienie się logo firmy może spełniać nieco inne funkcje. Przykładem tego jest umieszczenie nazwy firmy na kartonach fasonowych.

Opakowania kartonowe dla firmy

użyte opakowania kartonoweFirmy, które działają w branży handlowej często potrzebują odpowiednich opakowań dla swoich produktów. Szczególnie te, które wysyłają rzeczy do klientów mogą potrzebować różnego rodzaju kartonów i pokrowców. Bywa, że się one niczym nie wyróżniają i po prostu kupowane są od jednej z firm, zajmujących się dostarczaniem opakowań przedsiębiorcom. Bywa też jednak, że są one specjalnie znaczone logiem lub nazwą firmy. Dlaczego? Czy ma to jakiś dodatkowy sens? Przecież umieszczenie na kartonie nie sprzyja pozyskaniu nowych klientów, bo dostają je osoby, które już coś kupiły. To prawda, jednak umieszczenie takiego znaczenia może wpłynąć na odbiór firmy jako bardziej profesjonalnej. To też jest rodzaj reklamy. Znacznie łatwiej i korzystniej może być bowiem zatrzymać już raz zdecydowanego na produkt klienta, niż pozyskać nowego. Warto z tego korzystać i postarać się zadbać o odbiorcę produktów na jak największej liczbie różnych poziomów. Dzięki kompleksowemu podejściu do tego, jak firma się prezentuje, klient będzie miał o niej pozytywne zdanie. Wiele jest przedsiębiorców, którzy widzą potencjał takich elementów jak nawet woreczki strunowe. Na pewno bowiem odbiorca będzie miał okazję ocenić firmę również po tym, jak został zapakowany jego produkt. Koperty foliowe używane do pakowania rzeczy delikatnych raczej nie robią dobrego wrażenia i sugerują, że firma za wszelką cenę ogranicza koszty. Nie troszczy się zaś o dobro klienta.

Kubki reklamowe – potencjał reklamowy

kubki reklamoweOczywiście, kartony i inne sposoby zatroszczenia się o klienta nie mogą spowodować rezygnacji ze starań o pozyskanie nowych odbiorców produktów. W tym celu można brać udział w targach. Stanowisko powinno się wyróżniać, a w tym celu można użyć na przykład balony z nadrukiem. Poza tym w zależności od branży firma może sponsorować jakieś wydarzenia, a wśród nagród w konkursie mogą być wspomniane kubki reklamowe. Można je też rozdawać podczas targów branżowych. Taki gest pozwala zapaść potencjalnemu klientowi na dobre w pamięć. W firmie zaś używanie identycznych kubków przez pracowników wpływa na ich utożsamianie się z działaniami firmy. Przydatne mogą być także odblaski reklamowe, które również można wręczać różnym zainteresowanym. Nie należy jednak zapominać o innych formach reklamy jak:

  • promocja w mediach społecznościowych
  • ulotki i plakaty
  • foldery reklamowe
  • inne niż wspomniane gadżety
  • także miła obsługa

Rodzajów działań reklamowych tak naprawdę może być bardzo wiele. Na pewno nie powinny się one ograniczać do jednego gatunku. Umieszczenie loga czy nazwy firmy na kartonie nie spowoduje przecież znaczącego wzrostu zainteresowania. Jest to bardziej działanie skupione na budowaniu pozytywnego wizerunku. Właściwie może nawet nie jest reklamą, a działaniem public relations.

Nazwa firmy na kartonie

opakowania kartonoweOdpowiadając więc na pytanie postawione w tytule, czy kartony fasonowe to dobre miejsce na umieszczenie nazwy firmy, można z całą powiedzieć, że tak. Dzięki takiemu działaniu przesyłka wygląda na bardziej profesjonalnie zapakowaną. Poza tym widać, że firma przykłada dużą wagę do szczegółu. Musi być też porządną działalnością, skoro inwestuje w takie rzeczy. Z kartonami w sklepie internetowym jest jak z workami foliowymi w sklepach stacjonarnych. Nie trzeba korzystać z ich potencjału. Jeśli jednak chce się zwrócić uwagę klienta, to nie warto pomijać takiej okazji. Wszyscy bowiem przychylniej patrzą na karton, który jest oznaczony i wiadomo, skąd pochodzi.

 


Warte uwagi informacje dotyczące tematu dostępne są na:

  • Pakowacz.eu – sklep online sprzedający koperty foliowe i woreczki strunowe
  • Activepromo.pl – strona internetowa firmy oferującej odblaski reklamowe
  • Egospodarka.pl – portal internetowy poświęcony biznesowi i gospodarce

Podsumowanie

Kartony fasonowe przeznaczone do wysyłki towaru to znakomite miejsce na umieszczenie nazwy firmy oraz jej loga. Nikt nie lubi bowiem, wyglądających na anonimowe przesyłek. To nie budzi zaufania. Znacznie więcej o przesyłce można powiedzieć, jeżeli na niej widnieje jakieś oznaczenie.