Jak dobrze się reklamować, aby nasza działalność przynosiła zyski?

Dobra reklama bywa ważniejsza niż sam produkt. Rosnąca konkurencja i ogólnodostępność towarów powodują, że utrzymanie się w danej branży jest jeszcze trudniejsze. Z drugiej strony, dzięki odpowiedniej reklamie możemy stworzyć własne imperium i zdeklasować konkurentów.

Gdzie warto zastosować szyldy podświetlane?

kasetony reklamoweOprócz różnorodnych form promocji, o których mowa będzie w dalszych częściach artykułu ważna jest widoczna siedziba firmy. Lokalizacja i łatwy dostęp to ważna kwestia w każdej branży. Gwarancją dobrze oznakowanej firmy są szyldy reklamowe. Powinny znajdować się przed każdym sklepem lub punktem usługowym. W przeciwnym razie klienci mogą przeoczyć dane przedsiębiorstwo i udać się do kolejnego – bardziej widocznego. Najlepiej sprawdzają się szyldy podświetlane widoczne zarówno w dzień jak i w nocy oraz w kiepskich warunkach atmosferycznych. W przeciwieństwie do tablic led są nie tylko łatwo zauważalne, ale także estetyczne. Trzeba natomiast liczyć się z tym, że koszty jakie poniesiemy za prąd, wymianę żarówek itp. mogą zrównoważyć się z zyskami, jakie przyniesie reklama. To może być argument świadczący o wyższości zwykłych szyldów nad tymi reklamowe, ponieważ są trwałe, wydatek ten jest jednorazowy, ale reklama będzie spełniać swoje funkcje przez kilka następnych lat. Wobec tego to do Was należy decyzja, co będzie bardziej opłacalne w przypadku waszej filmy. Jeśli dany punkt otwarty jest tylko w ciągu dnia, to być może nie ma potrzeby na inwestowanie w szyldy podświetlane. Jeśli jednak jest to lokal całodobowy lub otwarty do późnych godzin nocnych, to zastosowanie klasycznego szyldu reklamowego mija się z celem.

Gdzie można ustawić stojaki reklamowe?

stojaki reklamoweMiejscem, w którym z pewnością znajdą zastosowanie stojaki reklamowe są różnego rodzaju targi branżowe. Nie oznacza to jednak, że nie przydadzą się też później. Potykacze to popularne stojaki reklamowe umieszczane często przed wejściem do sklepów i punktów gastronomicznych. Skupiają uwagę, a dodatkowo informują o korzystnej ofercie lub specjałach lokalu. Innym rodzajem są stojaki z półkami, na których można umieścić próbki produktów lub gratisy dla klientów. Najbardziej popularne są stojaki na ulotki, ze względu na niską cenę ulotek. Każdy, kto jest zainteresowany może taką kartkę z informacją zabrać ze sobą i dowiedzieć się więcej o firmie. Mimo wszystko warto rozważyć, czy w dobie Internetu lepszą reklamą nie będzie ta na portalach społecznościowych i forach tematycznych. Nie trudno zauważyć, że większość przechodniów, którzy dostają ulotkę do ręki po prostu ją wyrzucają. Zaś ulotki, które spokojnie spoczywają w stojakach reklamowych mogą nie wywoływać większego zainteresowania. Najlepiej więc dostosować formę promocji do indywidualnych potrzeb. Jeśli mamy z tym problem, zawsze możemy skorzystać z usług profesjonalistów.

Na jakie gadżety reklamowe się zdecydować?

gadżety reklamoweW rozsądnym rozplanowaniu budżetu na reklamę pomoże nam agencja reklamowa. Zajmuje się ona kompleksową reklamą zarówno tradycyjną jak i w sieci. Pomoże dobrać odpowiednie gadżety reklamowe do profilu firmy, zaprojektować je oraz wykonać. Niekiedy agencja reklamowa zajmuje się także organizacją rozmaitych wydarzeń (targów, pikników, degustacji), jednak częściej zajmują się tym firmy eventowe. Dostępne obecnie gadżety reklamowe stanowią bardzo liczą grupę, są to:

  • akcesoria biurowe,
  • wyroby papiernicze,
  • kalendarze,
  • power banki i pamięci USB,
  • inne mniejsze i większe gadżety.

Każda agencja reklamowa udzieli pomocy w zakresie reklamy oraz zaproponuje optymalne rozwiązania dla danej firmy.


Więcej o reklamie firmy można znaleźć na:


Podsumowanie tematu:

Kluczem do skutecznej reklamy jest dopasowanie jej do branży w której działamy. To pomoże zbudować pozytywny wizerunek firmy i ugruntować jej pozycję na rynku.