Przejdź do treści

Jak zareklamować swoje busy do Belgii?

Planujesz zainwestować w reklamę swoich busów, ale nie wiesz jakie metody będą najskuteczniejsze? Poniżej znajdziesz kilka propozycji.

Co trzeba wiedzieć chcąc wypromować busy do Belgii?

minivan-41476Przede wszystkim musisz dokładnie przemyśleć jaki budżet chcesz przeznaczyć na reklamę, określić w jakich miejscach ją umieścić oraz scharakteryzować grupę docelową. Ilość posiadanych środków wpływa na formę reklamy, zaś znając grupę docelową będziesz wiedzieć gdzie ją umieścić. Najczęstszymi powodami wyjazdów do Belgii są turystyka i praca. Możesz nawiązać współpracę z agencją pracy, która zajmuje się delegowaniem pracowników w tamte strony. Oprócz tego umieść informację w pobliżu szkół wyższych , bo to właśnie studenci często chcą sobie dorobić za granicą w czasie wakacji. Pozostałe uniwersalne miejsce to dworce i przystanki – istnieje większe prawdopodobieństwo, ze dotrzesz do osób, które często podróżują. Nie powinieneś bagatelizować możliwości jakie w tym zakresie stwarza Internet. To pierwsze miejsce, w którym obecnie poszukujemy informacji, a co więcej osoby szukające pracy za granicą robią to właśnie za pośrednictwem sieci. Jeśli więc chcesz odnieść sukces, dobrze zastanów się nad reklamą w Internecie.

Czy banery są wystarczającą formą reklamy?

baneryZawsze najlepszym rozwiązaniem jest zdecydowanie się na kilka form reklamy równocześnie. Popularną metodą na promocję jest umieszczenie np. przy ruchliwej drodze baneru reklamowego. Nie dość, że jest skuteczną i widoczną formą reklamy, to w razie potrzeby można je zwinąć i przemieścić w dowolne miejsce. Banery to także forma reklamy w Internecie, która ma jeszcze więcej zalet:

  • możliwość dotarcia do grupy docelowej – wystarczy, że wiesz na jakie strony wchodzą Twoi potencjalnie klienci i umieścisz tam reklamę,
  • szybko przyciągniesz uwagę użytkownika – to zaś łączy się z inną zaletą, mianowicie szybkim dostępem do informacji, wystarczy kliknąć na baner,
  • łatwość w tworzeniu – poradzi sobie z nim nawet początkujący grafik komputerowy.

Decydując się na baner w sieci pamiętaj, by skierować go do określonej grupy docelowej oraz nie przesadzić z ich ilością i nagromadzeniem informacji. W ten sposób zamiast zainteresować potencjalnych klientów możesz bardzo szybko ich do siebie zniechęcić. Wracając zaś do przydrożnych reklam tradycyjnych, ich kolejną formą są tablice reklamowe. Pełnią taką samą funkcję jak banery, jednak w zależności od wielkości i wykorzystanego materiału potrafią być kilkukrotnie droższe. Poza tym nie są już tak łatwe w montażu, demontażu i transporcie.

Kalendarz trójdzielny z logo dobrym gadżetem promocyjnym

kalendarzInnym sposobem reklamy tradycyjnej są gadżety reklamowe. Możesz zdecydować się na kalendarz trójdzielny na zamówienie opatrzony zdjęciem, logiem i informacjami o Twoim przedsiębiorstwie. Taki gadżet najbardziej sprawdzi się w firmach, dzięki którym pozyskasz klientów. Nadają się do tego właśnie agencje pracy, serwisy samochodowe i szkoły. To bardzo chętnie przyjmowany gadżet przez firmy i pracowników, pod warunkiem, że zamówisz go odpowiednio wcześniej, a nie gdy wyląduje na stosie dziesięciu innych. Bardziej osobistymi przedmiotami są kalendarze książkowe z logo. Można podarować je zaprzyjaźnionym przedsiębiorcom i klientom. Są uniwersalne, eleganckie i niedrogie (ok. kilkunastu złotych za sztukę). Doskonale też sprawdzą się jako upominki świąteczne, które ocieplą wizerunek firmy.


Tekst został napisany przy pomocy:


Podsumowanie

Istnieje wiele sposobów na wypromowanie firmy oferującej przewozy busami do Belgii. Decydując się na jakikolwiek z nich należy podkreślić wszystkie zalety oferowanych usług i podkreślić korzyści, jakie otrzymają dzięki skorzystaniu z nich. To powinno utwierdzić Twoich klientów, że dokonali właściwego wyboru.