Jaki wpływ na pizzę ma opakowanie kartonowe?

Prawie każdy przedsiębiorca, który odniósł sukces na polu zawodowym przyzna, że ogromne znaczenie w tym zwycięstwie miały szczegóły. To detale, na które większość ludzi nie zwraca uwagi wpływają na zbyt producentów, dystrybutorów czy sprzedawców. Najlepiej widoczne jest to w gastronomii, gdzie panuje „duży ruch w interesie”.

Jakie są rodzaje opakowań kartonowych do pizzy?

kartony do pizzyJeśli w dużym mieście mamy kilka pizzerii, każdy klient musi się sugerować czymś wyborze którejś konkretnej. Albo wybiera najtańszą albo najlepszą lub może robioną niedaleko, by przyjeżdżała zawsze ciepła. Co je łączy? Opakowanie. Na każdą z nich wpływ ma kartonowe pudełko. Im droższe opakowanie do pizzy, tym droższa pizza. Im lepszej jakości karton, tym pizza nie robi się gąbczasta, bo nie nasiąka parą i im pudełko lepszej jakości, tym lepiej trzyma ciepło. Niby detal, ale jakże ważny w całym procesie dostarczania pizzy na wynos. Jest jeszcze jedna rzecz. Wygląd kartonowych pudełek. Bardzo istotne z perspektywy klienta jest to, czy pudełko jest szare, białe czy z nadrukiem. Na przykład, kartony do pizzy najtańszej mogą być szare, bo klient nastawia się na jak najmniejszy koszt i jest tego świadomy. Pizza, która ma być najlepsza najlepiej będzie wyglądała i smakowała w kartonie z nadrukiem dobrej jakości. Pudełko białe jest wyjściem pośrednim. Co do ceny kartonów, panuje zasada ogólna – im więcej zamawiamy, tym sztuka jest tańsza. Oczywiście cena zależy od koloru, wielkości i ilości zamówienia.

Te wszystkie czynniki wpływają ostatecznie na sukces pizzerii. Pizza może być najsmaczniejsza, ale jeśli będzie dowożona do klientów zimna, w rozmiękniętym opakowaniu, nikt nie będzie zachwycony. Z kolei jeśli na pudełkach będziemy przepłacać, a chcemy być bezkonkurencyjni cenowo, również warto pomyśleć o zmianie producenta.