Słodycze jako forma reklamy

Dziś naprawdę trudno jest nas czymś zaskoczyć i zainteresować. Czasem może nam się bowiem wydawać, że widzieliśmy dosłownie wszystko. Tymczasem są nadal bardzo skuteczne formy reklamy, które wciąż nas do siebie przekonują i na które zwracamy naszą uwagę.

Jak działają na nas słodycze reklamujące firmy?

słodycze reklamowe dla firmBez wątpienia jedną z najskuteczniejszych form reklamy, jest rozdawanie słodyczy reklamowych. Przede wszystkim nie wyrzucamy ich, jak to czasem ma miejsce z wizytówkami i ulotkami. Nawet jeśli sami nie zamierzamy ich zjeść, to zabieramy je przykładowo do swoich domowników. Przy takiej reklamie mamy zatem pewność, że na pewno ona do kogoś trafi. Tymczasem gdy rozpakowujemy takiego cukierka, od razu zwracamy uwagę na jego opakowanie. Nawet jeśli wydaje nam się, że nie zapamiętaliśmy logo czy też nazwy firmy, zazwyczaj jesteśmy w błędzie. Kodujemy bowiem sobie to podświadomie. Gdy kolejny raz spotkamy się z nazwą tej firmy, na pewno zwrócimy na nią uwagę i być może przypomnimy sobie, gdzie wcześniej już ją wodziliśmy. Takie słodycze reklamowe dla firm nie są rozdawane tylko i wyłącznie potencjalnym klientom. Bardzo często trafiają również do pracowników i do stałych klientów. Jest to swego rodzaju forma doceniania. Gdy przykładowo kupujemy od lat buty w tym samym sklepie, to oczekujemy choć niewielkiego rabatu. Każda uprzejmość skierowana w naszą stronę jest wówczas dla nas formą docenienia tego, że jesteśmy wierni danej firmie. Jak widać takie cukierki mogą przydać się w wielu sytuacjach.

Obecnie wiele firm decyduje się na to, by mieć swoje własne reklamowe cukier. To bez wątpienia bardzo dobry sposób na pozyskanie nowych klientów, jak i na zatrzymanie starych. Dlatego warto w tego typu słodycze inwestować, bo na pewno się nam to zwróci.