Sklepy które otrzymaliśmy jako część inwentarza po niedawno zlikwidowanej firmie były na ogół w bardzo dobrym stanie. Nie wymagały wiele pracy i mogliśmy spokojnie zająć się ich renowacją i dostosowaniem do wyglądu, używanego przez naszą firmę na wszystkich obiektach. Jednak nauczeni doświadczeniem, postanowiliśmy zasięgnąć rady pracowników odnośnie potencjalnych zmian.
Wygodne szafki dla pracowników
Tak jak się spodziewaliśmy, jednym z pierwszych tematów, jakie pracownicy wyłożyli było oczywiście wyposażenie szatni. Mimo iż znajdowały się w niej szafki pracownicze, to jednak były one bardzo stare i niezbyt funkcjonalne, prawdopodobnie nie będąc wymienianymi od powstania sklepu. Wielu z nich nie dało się nawet zamknąć, dlatego też były one pierwszym elementem wyposażenia, jakie zostało wymienione. Zamówiliśmy więc praktyczne szafki ubraniowe dla pracowników, w ilości wystarczającej dla wszystkich osób z personelu, ale również kilka zapasowych sztuk, na wypadek zwiększenia liczby załogi. Szafki te posiadały bardzo wygodne półki do przechowywania rzeczy osobistych i wieszaki na ubrania, zarówno robocze jak i prywatne, a każdy pracownik mógł mieć swoją przypisaną szafkę, która służyła również jako miejsce przechowywania odzieży roboczej i drobnego wyposażenia, ale także do przechowania zakupów pracowniczych, zrobionych w sklepie.
Szafki były zamykane na zamek kluczem dostępnym tylko dla użytkownika danej szafki, a ich otwarcie bez jego użycia było bardzo trudne, i zazwyczaj mogło zwrócić uwagę innych pracowników czy personelu ochrony. z. Pracownicy mogli więc przechowywać w nich dokumenty i ubrania bez obawy o utratę jakichkolwiek rzeczy osobistych, a przekładało się to na o wiele większe zadowolenie pracowników i poczucie bezpieczeństwa w pracy.